Logotyp
  • Beställningar
  • Leverans
  • Produkt
  • Returer & klagomål
  • Användarkonto
  • Handla hos oss
  • Kontakta oss
  1. Hem
  2. Beställningar

Beställningar

Beställningsinformation

    Hur skapar jag ett kundkonto? Kan jag beställa som gäst? Finns det ett lägsta och högsta beställningsvärde? Ingår en utskriven faktura i min leverans? Är er webbplats säker?

Betalning

    Vilka betalningsmetoder erbjuder ni? Hur väljer eller ändrar jag min betalningsmetod? Min kreditkorts-/betalkortsbetalning misslyckades – vad ska jag göra? Min PayPal-betalning misslyckades – vad ska jag göra? Jag har fått en betalningspåminnelse trots att jag har betalat för min beställning

Beställningsstatus

    Kommer jag att få en beställningsbekräftelse? Hur vet jag när min beställning har skickats? Hur kan jag spåra min beställning?

Ändringar & Annullering

    Kan jag göra ändringar i min beställning eller leveransadress? Kan jag annullera min beställning? Kan jag kombinera flera beställningar?

zooplus Relax

    Hur fungerar prenumerationtjänsten Zooplus Relax? Hur skapar jag en Zooplus Relax prenumeration? Hur kan jag ändra eller avsluta min prenumeration? Kommer jag att få ett meddelande innan min nästa Zooplus Relax beställning skickas?