Vi accepterar följande betalningstyper:

 Kreditkort (Visa, MasterCard)

PayPal

Direktbanksbetalning via Trustly

Banköverföring

Faktura (från den tredje beställningen)

 Alla våra betalningsmetoder är helt säkra. All personlig information (såsom betalningsinformation, e-postadress och adress) och betalningsdetaljer skyddas av kryptering och genom en ytterligare auktoriseringsprocess.

 Kreditkort/betalkort
 Ditt kredit- eller betalkort kommer inte att debiteras förrän dina varor lämnar vårt lager. När du lägger till ett nytt kort kan du välja att spara dina kortuppgifter för framtida köp.

 

Direktbanksbetalning via Trustly:

Du kan betala direkt online med BankID (Trustly) för säker, enkel och snabb betalning via din internetbank. När du betalar med Trustly uppmanas du att välja din bank och logga in som vanligt. Välj sedan vilket konto du vill betala från och bekräfta betalningen med den autentiseringsmetod du föredrar. Du behöver inte ladda ner några appar, använda kort eller göra någon lång registrering.


 PayPal

 Om du väljer PayPal omdirigeras du till PayPals kassasida för att slutföra din betalning. Om du inte har ett PayPal-konto kan du skapa ett konto under beställningsprocessen. Observera att vi inte accepterar betalningar från amerikanska PayPal-konton.


 Banköverföring

 Var noga med att inkludera ditt beställningsnummer i betalningsreferensfältet när du anger informationen för din banköverföring. Vänligen överför saldot till följande konto:

  

 zooplus SE

 Commerzbank München

 IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01

 SWIFT (BIC): COBADEFF700


 Banköverföringar kan ta 1-3 arbetsdagar att behandla. Din beställning kommer att släppas till vårt lager för behandling när betalningen är fullbokad.


Faktura

Vi erbjuder faktura som betalningssätt för registrerade kunder som regelbundet handlar hos oss, och redan har beställt minst två gånger. Notera att vi i enskilda fall, eller beroende på de varor du har beställt/valt leveranssätt, inte erbjuder fakturabetalning. Det är en automatiserad process och det är inte möjligt för vår kundtjänst att ändra betalningsmetoden till faktura.

 I enskilda fall, eller beroende på vilket leveranssätt kunden valt, accepterar zooplus endast vissa typer av betalningar.


 Du kan hitta mer information om alla betalningsmetoder här.