Vi strävar efter att behandla och skicka beställningar så snabbt som möjligt. Beställningar som görs med andra betalningsmetoder än banköverföring vidarebefordras till vårt lager för behandling nästan omedelbart, efter att betalningen har verifierats. Även under helgen! Därför är inga ändringar av din beställning möjliga, även om den ännu inte har skickats.
Vänligen kontakta vår kundtjänst för att se om det är möjligt att annullera beställningen. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa till, men en annullering i det skedet kan inte garanteras.
Om det finns ett fel i din leveransadress kan du eventuellt boka om leveransen till en annan adress via kurirens webbplats, när paketet är på väg till dig.
Om du har använt förskottsbetalningsmetoden och ännu inte har godkänt betalningen kan vi normalt göra några justeringar av din beställning. Vänligen kontakta vår kundtjänst för att se om dina beställningsuppgifter kan ändras.
När din beställning väl har lagts kan vi inte justera eller ändra följande:
Lägga till en kupongkod eller en kupong retroaktivt
Lägga till eller ta bort en produkt från Bonusshopen
Ändra faktureringsadressen