Logotyp Översikt
  • Beställningar
  • Leverans
  • Produkt
  • Returer & klagomål
  • Användarkonto
  • Handla hos oss
  • Kontakta oss
Hem Beställningar

Betalning

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Vi accepterar följande betalningstyper:  Kreditkort (Visa, MasterCard) PayPal Direktbanksbetalning via Trustly Banköverföring Faktura (från den tredje ...

Hur väljer eller ändrar jag min betalningsmetod?

För att välja din betalningsmetod, gå till Personliga uppgifter under Mitt konto och välj sedan Ändra i avsnittet Betalning. Välj önskad betalningsmetod och...

Min kreditkorts-/betalkortsbetalning misslyckades – vad ska jag göra?

Det finns många anledningar till att en kreditkorts-/betalkortsbetalning kan misslyckas, här är några vanliga: Du har angett felaktigt kreditkortsnummer, u...

Min PayPal-betalning misslyckades – vad ska jag göra?

Om din PayPal-betalning inte har lyckats, kommer ett alternativ om att göra om betalningen att visas inom några minuter i "mitt zooplus"-konto und...

Jag har fått en betalningspåminnelse trots att jag har betalat för min beställning

Om detta händer kommer vi att behöva bekräfta det exakta överföringsdatumet, det överförda beloppet och mottagaren.  Vänligen använd kontaktformuläret för ...