Mitt zooplus

Vad är fördelarna med ett “mitt zooplus” kundkonto?

Det finns många fördelar, här är några av dem: Spåra din nuvarande beställning Uppdatera din personliga data så som leveransadress, lösenord etc. Återbe...

Hur skapar jag ett “mitt zooplus” kundkonto?

Du kommer att tillfrågas om du vill registrera dig under utcheckningsprocessen. Det är snabbt och enkelt att skapa ett "mitt zooplus" kundkonto oc...

Hur kan jag ändra eller återställa mitt lösenord?

För att ändra ditt lösenord, vänligen logga in på ditt “Mitt zooplus” kundkonto och gå till Mitt konto – Personliga uppgifter, där kan du ändra ditt lösenor...

Hur ändrar jag min e-postadress?

För att ändra din e-postadress, vänligen logga in på ditt "mitt zooplus" kundkonto och gå till Mitt konto – Personliga uppgifter, där du kan ändra...

Var kan jag hitta personliga uppgifter och hur kan jag ändra dem?

För att göra ändringar i dina personliga uppgifter vänligen logga in på ditt "mitt zooplus" kundkonto och gå till Mitt konto. Du hittar all dina p...

Var är mina fakturor?

Du hittar PDF-filer med översikt över dina tidigare beställningar och fakturor under Mina beställningar på ditt “Mitt zooplus” kundkonto. Din faktura komme...

Jag ska flytta till ett annat land. Kan jag fortsätta att handla från zooplus?

Du hittar zooplus onlinebutiker i hela Europa, på nästan alla europeiska språk. Så om du flyttar till ett annat land kan du fortfarande köpa alla dina favor...

Hur kan jag radera mitt kundkonto?

Om du är en registrerad kund, fyll i följande OneTrust-formulär för att ansöka om radering av ditt konto.   Om du har handlat som gäst, fyll i följande One...