Logotyp
  • Beställningar
  • Leverans
  • Produkt
  • Returer & klagomål
  • Användarkonto
  • Handla hos oss
  • Kontakta oss
Hem Leverans

Leveransproblem

Mitt paket/produkt är skadat

Om du har fått ett skadat paket eller produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst.   Vänligen ha följande redo så att vi kan hjälpa dig så snabbt som möjlig...

Har mitt paket försvunnit?

Ibland försenas leveranser av skäl utanför vår kontroll. Om du tror att ditt paket borde ha levererats vid det här laget, vänligen kontrollera leveransstatu...

Jag har inte fått mitt paket, trots att spårningsstatusen är "levererad"

Om du inte kan hitta ditt paket, och du inte har blivit informerad om att ditt paket lämnades på en utsedd säker plats, eller hos din granne, vänligen konta...

En del av min beställning saknas

Om du inte har fått alla varor du beställt, kontrollera först om din leverans är i flera paket. Du hittar denna information i meddelandet om leverans av pak...

Jag har fått fel varor

Om du har fått fel varor eller fel mängd av en beställd vara, vänligen kontakta vår kundtjänst.  Vänligen ha följande redo så att vi kan hjälpa dig så s...

Jag har fått en annan kunds beställning

Om du har fått ett paket avsett för en annan kund, vänligen kontakta vår kundtjänst.