Vi hoppas att du är nöjd med alla köp du har gjort eller service du har fått från oss. Men om det är något du inte är nöjd med, vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan försöka lösa det.
Använd vårt kontaktformulär för att skicka in ditt klagomål och kontrollera din e-postinkorg för eventuella meddelanden. Om du vill lägga till ytterligare information om ditt klagomål kan du svara på e-postmeddelandet.
En medlem av vårt kundtjänstteam kan kontakta dig om vi behöver mer information. Vi kommer att kontakta dig för att informera dig om resultatet av ditt klagomål och nästa steg.
Här är några vanliga frågor som du kan ha nytta av:
Leveransproblem
Mitt paket/produkt är skadad
Har mitt paket försvunnit?
Jag har inte fått mitt paket, trots att spårningsstatusen är "levererad"
En del av min beställning saknas
Jag har fått fel varor eller fler varor än jag har beställt
Jag har fått en annan kunds beställning
Produktproblem
Produkten är inte som förväntat